Nowoczesny marketing.
Tworzenie akcji marketingowych w współczesnych warunkach wymaga pomysłowości pozwalającej na dotarcie do wybranych klientów w skuteczny sposób. Jednym z rozwiązań pozwalających dotrzeć do coraz bardziej wymagających odbiorców jest ukrywanie przekazu reklamowego w typowych treściach niebudzących skojarzeń z reklamą. Działania tego rodzaju określa się, jako marketing wirusowy, a jego skuteczność zależy od pomysłowości autorów przekazu, ważne jest również umieszczenie go w odpowiednim miejscu tak, aby przekaz reklamowy był zgodny z otaczającą go treścią.
Specjalizujemy się w tego typu działaniach reklamowych, korzystając z nowoczesnych środków przekazu. Właściwie stworzony przekaz umieszczony na popularnej stronie www lub w dobrze wybranym portalu społecznościom potrafi zapewnić zwiększenie zainteresowania danym produktem. Daje to możliwość dobrego dotarcia do ściśle określonej grupy odbiorców, która będzie najbardziej zainteresowana danym zagadnieniem. Wymaga jednak również, aby przekaz był rzeczowy i napisany przez osobę posiadająca konkretną wiedzę z danego zagadnienia. W przeciwnym razie użytkownicy szybko odrzucą mało wartościowe treści. Z drugiej strony raz umieszczony przekaz może oddziaływać na konsumentów przez i przynosić pozytywne rezultaty w długim okresie czasu. Jednak największa siła tego rodzaju działań polega na przekazywaniu informacji o danym produkcie lub usłudze przez osoby, które nie są zawodowo zaangażowane w jego reklamowanie. Informacja przekazana w ten sposób dociera do kolejnych odbiorców i zwiększa skuteczny zasięg działań marketingowych.
Pozdrawiam,
Przemysław Mrożek
e-Partner Marketingowy
tel. 883 100 260