§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka Opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania opinii dotyczących produktów lub usług oferowanych przez Właściciela Serwisu.
  2. Właścicielem Serwisu pod adresem e-partnerzymarketingowi.pl jest PRZEMYSŁAW MROŻEK, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą E-PARTNERZY MARKETINGOWI PRZEMYSŁAW MROŻEK, ul. Strzelecka 7b, 80-803 Gdańsk. Działalność gospodarcza jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9570704470, REGON 222016510.

§2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (definicja na podstawie art. 221 Kodeksu Cywilnego).
  2. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93).
  3. Polityka Opinii – niniejszy dokument.
  4. Produkt – każdy towar lub usługa w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej.
  5. Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem e-partnerzymarketingowi.pl.
  6. Media społecznościowe – konta lub profile prowadzone w portalach społecznościowych, m.in. Facebook, Instagram, Linkedin.
  7. Opinia – subiektywne wypowiedzi Użytkowników publikowane w Serwisie przez Właściciela Serwisu na zasadach niniejszej Polityki Opinii.
  8. Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r.
  9. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych.
  10. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu; usługa w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  11. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.
  12. Właściciel Serwisu – PRZEMYSŁAW MROŻEK, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą E-PARTNERZY MARKETINGOWI PRZEMYSŁAW MROŻEK, ul. Strzelecka 7b, 80-803 Gdańsk. Działalność gospodarcza jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9570704470, REGON 222016510

§3 Zasady publikowania opinii

  1. Opinie o Produktach lub Usługach wystawione przez Konsumentów są dostępne publicznie.Opinie dotyczące Produktów lub Usług publikowane przez Właściciela Serwisu są przez niego weryfikowane.
  2. W Serwisie publikowane są opinie pozytywne, neutralne i negatywne.
  3. Autorami opinii są:
    a. osoby, które zakupiły Produkt lub Usługę
    b. osoby, które otrzymały Produkt lub Usługę bez uiszczenia zapłaty
    c. osoby korzystające z Produktu lub Usługi
    d. osoby, które otrzymały Produkt lub Usługę na podstawie umowy barteru lub innej umowy
  4. Właściciel umieszcza w Serwisie Opinie publikowane przez Użytkowników pochodzące bezpośrednio ze Strony, jak również publikowane w Mediach społecznościowych lub innych serwisach internetowych.
  5. Opinie zamieszczone w Serwisie są niezależne i nie sponsorowane.
  6. Użytkownik z chwilą opublikowania Opinii udziela Właścicielowi Serwisu nieodpłatnej zgody na korzystanie oraz rozpowszechnianie i publikowanie zamieszczonej Opinii wraz z danymi jej autora.

§4 Weryfikacja Opinii

  1. Opinie są publikowane przez Właściciela Serwisu po ich wcześniejszej weryfikacji.
  2. Użytkownicy mogą podzielić się opinią za pomocą m.in.: formularz na stronie.
  3. Weryfikacja Opinii następuje m.in. poprzez bezpośredni kontakt z Użytkownikiem z podziękowaniem za opinię.
  4. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów lub Usługi Właściciela Serwisu, opinia ta nie będzie publikowana jako zweryfikowana.
  5. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów lub Usługi Właściciela Serwisu, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Użytkowników.
  6. Właściciel Serwisu nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§5 Publikowanie, modyfikowanie i usuwanie Opinii

  1. Opinia publikowana jest w postaci, w jakiej udzielił jej Konsument, tzn. nie jest ona edytowana, skracana ani modyfikowana.
  2. Opinia zostaje poddana modyfikacji lub usunięciu w sytuacji, gdy:
    a. jest sprzeczna z prawem lub dobrymi obyczajami,
    b. narusza lub ogranicza prawa osób trzecich,
    c. jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd,
    d. zawiera szkodliwe oprogramowania lub pliki,
    e. zawiera błędy stylistyczne, ortograficzne, gramatyczne,
    f. dotyczy Produktu lub Usługi niedostępnych w sprzedaży

§6 Reklamacje

  1. Użytkownik może złożyć reklamację dotyczącą zamieszczania Opinii w formie elektronicznej na adres e-mail biuro@e-partnerzymarketingowi.pl lub pisemnej na adres ul. Strzelecka 7b, 80-803Gdańsk zgodnie ze wzorem załącznik nr 1.
  2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

§7 Odpowiedzialność

  1. Użytkownicy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za opublikowane Opinie.

§8 Zmiany Polityki prywatności

  1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i aktualizowana.
  2. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 2024-11-14.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Najnowsza wersja Polityki Opinii jest publikowana w Serwisie.
  2. W celu ciągłego ulepszania procesu weryfikacji Opinii, Właściciel Serwisu na bieżąco aktualizuje Politykę Opinii.

Załącznik nr. 1

FORMULARZ REKLAMACJI