Korzyści z e-mail marketingu.
W ostatnich latach w dziedzinie marketingu internetowego pojawiło się mnóstwo nowych narzędzi, za pomocą których promuje się firmy czy produkty w sieci – pozycjonowanie, marketing szeptany czy marketing w serwisach społecznościowych. W efekcie tradycyjne formy marketingu sieciowego jak e-mail marketing zaczęto postrzegać jako przestarzałe i nieskuteczne formy reklamy w internecie. Otóż my uważamy, że twierdzenie to jest niesłuszne.
Jak pokazują bowiem wszelkie badania, e-mail marketing/newsletter to nadal efektowna droga pozyskiwania nowych klientów. E-mail marketing, to przede wszystkim metoda dotarcia do jak największego grona potencjalnych odbiorców w jak najkrótszym czasie. Za jego sprawą można budować pozytywny wizerunek swojej marki. Wielu przedsiębiorców wykorzystujących newsletery twierdzi, że w ten sposób klienci przygotowują się do dokonania zakupów. Nie można więc nie cenić tej drogi komunikacji z potencjalnym klientem. Nie można też oczekiwać natychmiastowych efektów.
Najważniejsze jest to, że klient sam wyraża chęć otrzymywania treści reklamowych. Musiał więc wcześniej zapoznać się ze stroną firmy, przejrzeć jej produkty czy usługi i wyrobić sobie o niej pozytywną opinię. Jeśli po jakimś czasie na jego skrzynkę pocztową przyjdzie wiadomość, która trafi w pole jego zainteresowań to całkiem prawdopodobne, że zdecyduje się na dokonanie zakupów. Lepiej więc newsletter potraktować jako inwestycję. W porównaniu do innych form reklamy e-mail marketing jest zdecydowanie tańszy. Jego skutki mogą zaś okazać się długofalowe. Warto też dodać, że e-mail marketing to doskonały sposób na gromadzenie bogatej bazy informacji o odbiorcach. Dzięki temu łatwiej określić target ewentualnych klientów. Reasumując choć pojawiły się nowe sposoby promowania stron internetowych, e-mail marketing nadal jest korzystny. Przynosi długofalowe oddziaływania.
Podniesiemy wartość Twojej firmy.
Skontaktuj się nami wypełniając poniższy formularz.
Doradcy e-Partnerzy Marketingowi