E-mail marketing

Korzyści z e-mail marketingu.

W ostatnich latach w dziedzinie marketingu internetowego pojawiło się mnóstwo nowych narzędzi, za pomocą których promuje się firmy czy produkty w sieci – pozycjonowanie, marketing szeptany czy marketing w serwisach społecznościowych. W efekcie tradycyjne formy marketingu sieciowego jak e-mail marketing zaczęto postrzegać jako przestarzałe i nieskuteczne formy reklamy w internecie. Otóż my uważamy, że twierdzenie to jest niesłuszne.

Jak pokazują bowiem wszelkie badania, e-mail marketing/newsletter to nadal efektowna droga pozyskiwania nowych klientów. E-mail marketing, to przede wszystkim metoda dotarcia do jak największego grona potencjalnych odbiorców w jak najkrótszym czasie. Za jego sprawą można budować pozytywny wizerunek swojej marki. Wielu przedsiębiorców wykorzystujących newsletery twierdzi, że w ten sposób klienci przygotowują się do dokonania zakupów. Nie można więc nie cenić tej drogi komunikacji z potencjalnym klientem. Nie można też oczekiwać natychmiastowych efektów.

Najważniejsze jest to, że klient sam wyraża chęć otrzymywania treści reklamowych. Musiał więc wcześniej zapoznać się ze stroną firmy, przejrzeć jej produkty czy usługi i wyrobić sobie o niej pozytywną opinię. Jeśli po jakimś czasie na jego skrzynkę pocztową przyjdzie wiadomość, która trafi w pole jego zainteresowań to całkiem prawdopodobne, że zdecyduje się na dokonanie zakupów. Lepiej więc newsletter potraktować jako inwestycję. W porównaniu do innych form reklamy e-mail marketing jest zdecydowanie tańszy. Jego skutki mogą zaś okazać się długofalowe. Warto też dodać, że e-mail marketing to doskonały sposób na gromadzenie bogatej bazy informacji o odbiorcach. Dzięki temu łatwiej określić target ewentualnych klientów. Reasumując choć pojawiły się nowe sposoby promowania stron internetowych, e-mail marketing nadal jest korzystny. Przynosi długofalowe oddziaływania.

Podniesiemy wartość Twojej firmy.
Skontaktuj się nami wypełniając poniższy formularz.

Dane wpisane w formularzu kontaktowym są dobrowolne i będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodne z polityką prywatności. Administratorem danych osobowych jest firma: E PARTNERZY MARKETINGOWI z siedzibą: 80-822 Gdańsk, ul. Żabi Kruk 16 NIP: 9570704470

Doradcy e-Partnerzy Marketingowi

Komentowanie wyłączone.

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (zwanego dalej „Rozporzadzenie”) informuję, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma e-Partnerzy Marketingowi Przemysław Mrożek z siedzibą w Gdańsku (80-822), ul. Żabi Kruk 10, NIP: PL 957070470, REGON: 222016510.
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w firmie e-Partnerzy Marketingowi możliwy jest pod adresem e-mail: pmrozek@e-partnermarketingowy.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
– przygotowania odpowiedzi na zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia;
– przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego (zgoda alternatywna) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie oraz do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji marketingowych.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.