Kategoria: Marketing internetowy

Reklama w Google

Dlaczego warto korzystać z AdWords? Reklamy w Google AdWords od jakiegoś czasu stanowią najpopularniejszy sposób na pozyskanie klientów, promocję nowych produktów, jak również skuteczną reklamę lokalnego biznesu. Warto zatem wiedzieć, co tak naprawdę oferuje nam Google AdWords oraz jakie możliwości nam daje. Przede wszystkim w Google AdWords płacimy za kliknięcie, a nie jedynie za wyświetlenie reklamy....
Czytaj więcej

Reklama na Facebooku

Czy reklama na fb jest skuteczna? Facebook jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, a co za tym idzie, najlepszym polem do uprawiania social marketingu. Dziś wielu z nas nie wyobraża sobie już dnia bez odwiedzenia swego profilu na fb. Ta tendencja musiała zostać prędzej czy później wykorzystana przez reklamodawców - media społecznościowe bowiem...
Czytaj więcej

E-mail marketing

Korzyści z e-mail marketingu. W ostatnich latach w dziedzinie marketingu internetowego pojawiło się mnóstwo nowych narzędzi, za pomocą których promuje się firmy czy produkty w sieci - pozycjonowanie, marketing szeptany czy marketing w serwisach społecznościowych. W efekcie tradycyjne formy marketingu sieciowego jak e-mail marketing zaczęto postrzegać jako przestarzałe i nieskuteczne formy reklamy w internecie. Otóż my...
Czytaj więcej

Bazy danych

Bazy danych - niezbędne narzędzie marketingu firmowego. Posiadacze firm współcześnie chcąc zaistnieć na rynku, muszą nie tylko zadbać o dobrą, najlepiej kreatywną reklamę. Powinni śledzić również wciąż zmieniające się trendy marketingowe i dostosowywać się do ich założeń. W tym przypadku nie ma to być ślepe podążanie za modą, ale dobrze zaplanowane i przemyślane działanie. Specjalizujemy się...
Czytaj więcej

Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane Doświadczenie, które zdobyliśmy przy okazji realizacji dotychczasowych projektów pozwala nam na dobieranie odpowiedniej strategii do danego zadania. Do promocji witryn internetowych bardzo często wykorzystujemy artykuły sponsorowane. Artykuły tego rodzaju są bardzo cenione przez internautów, ponieważ zawierają one najważniejsze informacje o przedstawianym produkcie lub usłudze. Czytelnik w przystępny sposób dowiaduje się o wszystkich najważniejszych parametrach...
Czytaj więcej

Monitoring kampanii internetowych

Narzędzia do monitoringu kampanii. Przeprowadzanie kampanii reklamowych w internecie jest obecnie jedną z najskuteczniejszych form promowania swoich usług i produktów. Internet daje ogromne możliwości, ponieważ za jego pośrednictwem możliwe jest dotarcie ze swoją ofertą do największej liczby osób, które należą do grupy potencjalnych klientów. W czasie przeprowadzania kampanii reklamowej trzeba zawsze trzymać rękę na pulsie...
Czytaj więcej

Projektowanie graficzne

Żyjemy w świecie symboli i obrazów, w którym, poprzez właśnie takie formy przekazu, potencjalni klienci zapamiętują marki najszybciej i najłatwiej. Najbardziej efektywne są obrazy i formy graficzne, które zapamiętują niemal nieświadomie i które na długo pozostają w ich pamięci. Dlatego na współczesnym rynku nie ma możliwości zaistnienia i utrzymania się, jeśli nie zbudujemy dobrego, graficznie...
Czytaj więcej

Reklama uliczna

Reklama zewnętrzna/Billboard/Outdoor e-Partnerzy Marketingowi to dość nowe rozwiązanie na rynku. Głównym obszarem naszego działania jest internet gdzie kreujemy wizerunek swoich zleceniodawców. Siła reklamy jest kluczowa, gdyż to właśnie ona promuje markę i ma za zadanie przyciągać uwagę a także przyszłych klientów. Dlatego też reklamowany produkt musi pojawić się nie tylko w sieci. Świetnie sprawdzającym się działaniem...
Czytaj więcej